en zo de inhoud:
Voor mij is het werken met secondenlijm niet echt je van het.Ik heb altijd net iets meer tijd nodig om te positioneren van dingen.
Ondanks de kleine kritiekpuntjes, is het natuurlijk een fantastisch model en een aanwinst voor de Nederlandse H0 spoorder! Denk verder dat het voordeel van Tilly is, dat het niet in een beperkte oplage van maar 100 stuks wordt uitgebracht en dat je door de modulaire opbouw een model loods kan maken die je aan je eigen situatie kan aanpassen. Met 2 bouwpakketen kan je heel simpel een grotere loods maken ... ze verschilden in het echt ook in lengte.
Ondanks de kleine kritiekpuntjes, is het natuurlijk een fantastisch model en een aanwinst voor de Nederlandse H0 spoorder! Denk verder dat het voordeel van Tilly is, dat het niet in een beperkte oplage van maar 100 stuks wordt uitgebracht en dat je door de modulaire opbouw een model loods kan maken die je aan je eigen situatie kan aanpassen. Met 2 bouwpakketen kan je heel simpel een grotere loods maken ... ze verschilden in het echt ook in lengte.Groet,Jeroen
door de modulaire opbouw een model loods kan maken die je aan je eigen situatie kan aanpassen. Met 2 bouwpakketen kan je heel simpel een grotere loods maken ... ze verschilden in het echt ook in lengte.
Jeroen,Ik weet niet waar je het getal van 100 stuks op baseert, maar bij Artitec is daar geen sprake van. Er wordt alleen gesproken over een beperkte serie. In de praktijk zal dat neerkomen op het produceren van de aantallen die bij voorintekening verkocht zijn (plus misschien nog iets extra). Het is natuurlijk handel, dus als Artitec er bijv. 250 kan verkopen bij voorintekening, zullen ze er geen 100 produceren. Maar ze gaan er dan ook GEEN 500 produceren want ze hebben daar, net zoals iedere producent/handelaar, een broertje dood aan winkeldochters...