Mijn stiefvader heeft een huis in Duitsland daar ligt een zolder van 16 meter lang en 4 meter breed boven, maar ik wel maar een treintafel van 3 meter bij 8 meter anders word het te groot en er ligt ook nog wat rotzooi. Duidelijk genoeg?
Ik ga nu eerst geen baanplannen meer maken, want ik heb net gehoord dat we pas in de Zomer 2010 kunnen beginnen met de bouw, want de zolder is nog niet geïsoleerd. Bedankt voor de tips en ik ga zeker even in jou topic kijken.
Hallo,Ik zal me eerst even voorstellen ik ben Dewey ( Spreek uit Deewie ) ben 11 jaar en woon in Nieuweschans ( Provincie Groningen ) en ik ben al sinds mijn vierde gek op treinen, maar ik was er een tijdje niet meer mee bezig. Ik heb een tijdje geleden een Marklin H0 locomotief, C-rails en een trafo gekocht en ben nu weer volop bezig met mijn hobby. Ik heb nu ruimte voor een vaste modelbaan. Ik heb een ruimte van 4 Meter bij 16 meter beschikbaar, maar ik wil maar een baan van 3 meter bij 7-8 meter zodat ik er ook nog omheen kan lopen. Ik heb al aardig wat baanplannen gemaakt met Wintrack, maar ze zijn altijd leeg en veel te rechte stukken. Zouden jullie me tips kunnen geven? Ik heb ookal aardig wat tips van mensen op een ander forum gekregen.MVG Dewey