Zoals het een goed broederschap betaamt, hullen wij ons in geheimzinnigheid.mvg,Gert
Heeft iemand Matthijs al genotificeerd over de stagnatie die hij heeft veroorzaakt?
Jazeker. En omdat de Allegra op de foto nog niet stilstaat - met andere woorden: nog niet in Lagalb is aangekomen - en richting Tirano onderweg is, is het volgende station waar hij zal stoppen Bernina Lagalb, wat vlak achter de rug van de fotograaf ligt .En Bernina Lagalb is ook de officiële Rhaeto-Romaanse spelling, dus ik zie niet in waarom mijn antwoord fout zou zijn .Enige probleem: Bernina Lagalb is een facultatieve halte, dus kan het theoretisch zijn dat er niemand in of uit wil en dan zou de volgende stop wel Ospizio Bernina zijn. Maar dat is oncontroleerbaar, en meestal zijn er wel mensen die daar in of uit willen wegens de kabelbaan .
Ja, jij! Excuses dat het zolang duurde, na het plaatsen had ik een operatie aan mijn teennagel en toen zat ik de rest van de dag en avond met m'n voet omhoog.
beterschap.
Excuses aanvaard! Ik ben blij dat het niets ernstigers was. Het echte leven kan zo maar de gang van het virtuele verstoren. Sterkte met het herstel. Overigens notificeerde ik je pas nadat niemand reageerde op mijn opmerking.Overigens vermoed ik dat de uitslag reden zal zijn voor enige verwarring onder de deelnemers. Dat geeft niet. Dat is juist goed. Nou King Kong en Bastian. Wat is de uitslag van het overleg? Groet,Marco
Volgens mij heb je niets meer te vertellen over de inhoud van de volgende raadplaat. Slechts de winnaar kan dat en met name als hij de beurt doorgeeft, althans dat is het gebruik hier. Maar de voorwaarden die jij stelt zijn niet beperkender dan het regelement. Inhoudelijk is er dan ook geen probleem