In het geval van Jakop ben ik een tweede keer wezen checken via zijn berichten omdat ik op 2 minder uitkwam, maar helaas: ervan uitgaande dat de vorige lijst juist was (waarop hij er 28 had), staat hij nu op 40. De twaalf goede antwoorden die ik heb gevonden, zijn: Lieren (p. 1631), Genève (1692), San Angelo, TX (1699), Creel, Chihuahua (1714), Utrecht Maliebaan (1777), Berlin Hbf (1795), Hindeloopen (2045), Potsdam (2178), St. Etienne du Rouvray (2195), Malta, MT (2220), de N 203 (2241) en Heki (2244). Mocht ik er desondanks twee gemist hebben, sta ik open voor tegenbewijs .
Viktor? Het is nu MIJN antwoord hoor . Ik vond het een tikkeltje jammer dat hij eerst met Wien West op de proppen kwam, ik had daar zelf niet aan gedacht. Maar toen-ie naar Linz wisselde, zag ik mijn kans schoon .
Probleempje, want in Wien zie ik witte strepen op het perron terwijl we op Dion's foto een gele streep zien!
Ik mis, dit rijtje doorlezend, minimaal de ster op Bornholm waar Gert een Deense scheids voor heeft ingeschakeld die uiteindelijk het antwoord van Peter en van mij beide goedkeurde.
Ik mis, dit rijtje doorlezend, minimaal de ster op Bornholm waar Gert een Deense scheids voor heeft ingeschakeld die uiteindelijk het antwoord van Peter en van mij beide goedkeurde. Er staat mij bij dat we toen beide een ster hebben bijgeschreven.