De vraag is natuurlijk of alternatieve vragen zijn toegestaan.
ik zeg skippen die vragen en plaatje : nwe plaat!
Laat dit plaatje gewoon doorgaan zo en vanaf nu geen dubbele vragen meer?
Of mag ik dit niet zeggen?
OMG mensen hé. Het is een gezellig forum. We zitten hier niet op een juristen forum. Hou op met dat belachelijke gezeur en ga eens even chill achterover zitten en gewoon lekker genieten in de plaats van je druk maken over een vraagstelling op blsp. Als je je druk wil maken ga je de politiek maar in of naar www.politiekforum.net om lekker los te kunnen gaan op dit soort dingen.
Hou op met dat belachelijke gezeur (...) in de plaats van je druk maken over een vraagstelling op blsp
Lees ik daar fietsen?? Je bent er afgelopen jaar dus niet geweest, begrijp ik hier uit
Ja zeg.......100 km als fietsafstand......ben je wel helemaal bij de wekker? Ik stel voor geen hints meer te geven als 'het is op fietsafstand' Jakop
Ik doe daar minimaal een jaar1 over dus ik negeer vanaf nu fietsafstanden 1: afgelopen jaar denk ik niet eens gehaald
Laat ik nu vertellen dat iemand al een juist antwoord heeft. Maar voordat ik vertel wie, moet er misschien maar eerst jurisprudentie komen over of dit mag. Dus roep ik: Gèèèèèrrrrrttt.PB naar Gert verstuurd.