Ik bedoelde dus de plaats (of wijk?) Nazreth in Ethiopië.
Nogmaals ik bedoel Nazreth, Nu Adama geheten.
Het stuk spoor heeft een historische bijzonderheid, wat zou dan de relatie met ek's, wk's, olympia's of wat dan ook zou zijn? Ik weet dat ze in Afrika plannen hebben voor / bezig zijn met een uitgebreid spoorwegnet, deels gebruik makend van voormalige spoorlijnen. Maar voor ik nog verder ga zoeken, wil ik eerst wat meer duidelijkheid over het continent.En een wat duidelijker foto zou ook wel fijn zijn. En zelfs als ik weet waar het is, acht ik het nagenoeg onmogelijk dat ik de wijk weet te vinden. Ik denk dat ik maar een filmpje ga kijken.
Chalandri, Athene, GriekenlandOok olympische spelen, alleen dan in 2004.Ik ben ook de WK voetbal langsgegaan, maar kan daar niets vinden.Misschien EK?Ik laat me misschien iets teveel door Gert leiden.Jan-Peter staat op een booreiland, Ik ga voor Dubai, Healthcare city, Aanbouw van de greenline. Genomen vanuit een helicopter opweg naar een booreiland. Historisch? Hoogste toren ter wereld?Groet,Michel
Kom op Viktor, kraak deze eens, dan ben je echt een kei!
Tja, laten we t eens vragen: Welke wijk ligt in deze in aanbouw zijnde spoorbocht?Eeuwige roem als dan ook nog het bijzondere aan dit stuk spoor wordt genoemd (historisch bedoelt).
Op google maps kom ik een rotonde bij een scherpe bocht tegen in de wijk Patrice Lumumba.