2de edit: Gert: de plaatsen die genoemd zijn waren er bij die dichtbij zaten?
Duitsland s'nachts is een eitje.Gas onderin tot 215
Foto stamt uit 2002. In die zomer maakte ik tijdens mijn vakantie een Scandinavische rondreis die begon met een overnachting in Slangerup (DK),vervolgens een aantal dagen in Råda (S), daarna een week in Modalen (N) en daarna op de terugweg nog een aantal dagen in een Zweeds plaatsje.Maar waar? ik geef meteen een cryptische hint: Er is een redelijke kans dat je het antwoord ergens op je eigen bureau vindt!
De plaatsnaam komt overigens meerdere keren voor in Zweden.
Nog eens @ Wesley: Ik heb inderdaad nergens gezegd dat de plaats waar ik verbleef en de plaats vlak waarbij de foto genomen is dezelfde zijn. Scherp opgemerkt, maar mijn verblijfplaats en de plaatsnaam die jullie zoeken lagen slechts enkele kilometers uit elkaar.
Nou vooruit, nog een hint: De terugreis vanuit Zweden naar Holland heb ik in een dag afgelegd (en destijds was ik nog single en geheel in mijn uppie op vakantie, dus geen chauffeurswissels).
Wat die reistijd betreft: Ik vertrok 's ochtends vroeg en was rond tien uur 's avonds thuis.Er waren destijds mensen die het onverantwoord vonden om zo'n stuk in je eentje te rijden en vandaag de dag zou ik het ook niet meer doen.
Op zich zou ik me ook weer niet blindstaren op die cryptische hint. Ik heb trouwens nergens gezegd dat plaatsnaam en merknaam van een artikel gelijk zijn.
Het ligt niet aan de kust
Verder heb ik foto's van het betreffende station, maar als ik die laat zien, dan wordt het binnen twee minuten geraden.(Dat is op zich natuurlijk ook een hint!)
En dat alles met ingehouden adem...slapen was een tikkeltje lastig vannacht
Bureau=Papier=Hout= Zweden Er is ook een ding uitgevonden in Zweden dat breekt als het spreekwoordelijke.... heeft het daarmee te maken? Dit kan natuurlijk ook op je bureau liggen.(ga ik nu teveel prijsgeven? )Jeroen