Nee, er zijn er meerdere maar Schiphol is de drukste.De locale zoals Beek krijgen niet zoveel te verwerken.Jos.
Alleen het luchtverkeer wat door de luchtverkeersleiding van Schiphol opgepikt wordt laten ze zien. Daarom staat Schiphol ook dik aangegeven.
.......Een ADS-B transponder is een relatief nieuwe variant die buiten de identificatie ook gegevens als vluchtnummer, koers, hoogte en snelheid 'meestuurt' met het signaal. Ik neem hierbij even aan dat die gegevens uit het navigatiesysteem worden gelezen maar zou ook via een GPS systeem kunnen worden gevoed, neem aan dat Jeroni daar evt. wel meer over zou kunnen vertellen mocht daar interesse voor zijn . ........Enige 'catch' is wel dat in Casper niet al het vleigverkeer wordt vertoond, slechts die vliegtuigen die zijn uitgerust met de ADS-B transponder (en daar waar de datastroom is 'aangezet' in het apparaat) worden getoond. In de praktijk (zit pal naast de Kaagbaan op de zaak) heeft Casper ongeveer 15 a 20 seconden vertraging.mvg Tinussie.
In het verleden is er ook een kaart geweest van Nederland waar je de trein zag rijden.Er werd gebruik gemaakt van de gegevens die je ook op NS.nl kunt vinden (actuele vertrektijden)
ook nog wel een mooie :http://www.atcmonitor.comVerkeer vanuit het Noordoosten van de USA naar het drukste veld in de wereld, Atlanta. Is dus ook de drukste aanvoerroute in de wereld (wordt gezegd).Ook 5-10 minuten vertraagd.Veel plezier! Wie weet hoor je mij ook nog wel, al schijn ik mijn NL-s accent een beetje verloren te hebben Patrick