Zetten we het programma in koploper op testen van bezetmelders dan werkt alles goed, iedere keer een melding.
Dave, een paar vragen.Je hebt detectie stukken van 30 à 40 cm en je zegt volledige detectie te hebben. Dat laatste betekend dat er nergens rijspanning rechtstreeks naar de rails gaat maar altijd via een bezetmelder. Klopt dat?>>>Laten we zo zeggen dat er in de wisselstraten een diode schakeling tussen zit voor geen spanningsverschilt te hebben.Als je test rijden er dan meer loks?>>>>> neeZie je de bezetmelding verschijnen op het display van de IB? ( ik weet niet of dat gebeurt met loconet interface)>>>> JA100 ohm is laag genoeg (2k2 is al voldoende) en de IB kan je gewoon resetten zonder update verlies. >>>> THXMisschien nog een kleine,nieuwe database maken in KL met het bewuste stuk erin.>>> Okesucces,Peter Kramer
Dave, als het alleen om dat ene meldpunt gaat, dan zal ik me daar maar verder op concentreren en niet teveel overhoop halen. Misschien zit het probleem wel in de andere spoorstaaf.MvgWim.