De wissels in de hoofdbaan digitaal of alleen electrisch, rangeer met de hand(moet wat zelf te doen hebben. Verder wat seinen en een overweg moeten er komen. Wat ik nu begrijp is dat die Maus ook progameerbaar is en dat je niet perse op de pc hoeft maar dus wel handig om dat voor te bereiden. Is het dan net zo handig om alleen de locs te digitaliseren en de rest gewoon met schakelaars? Alleen loks en wissels digitaal: -> kan met MM, de wissels kun je hiermee schakelen (heb je wel wisseldecder(s) nodig) zonder een pc. De loks bedien je ook met de MM, je bedient handmatig de MM en deze stuurt digitaal de loks aan.Een maus met trafo zal dus een goede start kunnen worden, dan ga ik daar maar eens mee experimenteren. Ik weet dat flsmn ook zoiets heeft maar die zijn volgens mij wat lastiger verkrijgbaar??? MM is met voorsprong de goedkoopste....Zit in Tiel wel dicht in de buurt bij Wentink dus das ook wel handig.Wentink kan, maar dan betaal je de nieuw prijs van een startset. En deze winkel is niet de goedkoopste, wel goede service. Op 12 december is er weer een beurs in Houten. Advies is om daar eens rond te kijken. Succes,