Zoals je ziet is een Oostenrijkse baan wel mijn ding.Het traject van de Tauernbaan bij Mallnitz in Karten is mijn voorbeeld.Dus dan bedoel ik de uitgang van de Tauerntunnel Sud-portaal tot de ingang van de Kaponigtunnel.Aan dit traject ligt station Mallnitz vlak voor de Kaponigtunnel,tevens is het de bedoeling dat de Kaponiggrabenbrug ook nog als uitgang van het schaduw in gepast wordt.
Hallo Chris, een beetje laat antwoord, druk druk druk!Ik ben heel benieuwd naar de uitwerking van je plannen, vooral ook de mooie stenen brug. Daar kan ook mooi een BR 103 van de DB in TEE kleuren overheen Ook jou Oosterijkse verzameling staat er mooi op natuurlijk Hou me op de hoogte, Erwin.
Nu pas vallen de gaten (gaatjes bij N-spoor) pas echt op!
@Chris; Ik vind het zelf ook wel een mooi resultaat die roestkleur met donkerbruine ballast. Het goede nieuws is dat jij beide bruggen gaat bouwen .Ik ben heel benieuwd tegen die tijd, maar eerst nog een baan ontwerp of was je al zover?Erwin.