Precies, niet realistisch!Groet,Huibert *proest*
Soit,De hyperrealistische norm van tegenwoordig is niet realistisch. Modelspoorbouw moet ook leuk blijven. Gebruik je fantasie als de werkelijkheid je niet uitkomt. Dat is ook leuk. Zie bijvoorbeeld Stationsplein Baden baden. Groet,Marco
't Is maar net wat je wilt en/of aan welk realisme je spiegelt. Baden Baden is grappig, maar niet mijn kopje thee.Groet,Huibert, bouwt naar voorbeeld van Kampen, lengteschaal 1:111....
Even voor de duidelijk het hier nog het tweede voorbeeld :Het Rode en Gele gedeelte wordt dus het deel waar het materieel op geslagen gaat worden,Het Groene gedeelte word dus het stuk van 184 cm bij 90 cm het landschap,Het ander Groene gedeelte dus hetstuk van 90 cm bij 43 cm dat is dus een over gangsstuk (wat ook op afbeelding 1 te zien is )Ik hoop dat mijn plan zo weer een stuk duidelijker wordt Met Vriendelijke Groet,Salvador
Het lijkt erop dat je een soort van paradebaan wilt maken. Klopt dat? Zoals Ronald zegt, ik denk ook dat het snel gaat vervelen. Tenzj het dus alleen een presentatie is van de treinen. Gaat dit allemaal geautomatiseerd worden?
Toch,Het lijkt op elkaar maar denk dat je net als Amerpoort een soort voorstation moet bedenken in dit geval dan dichter bij Utrecht, dus Lunetten,overvecht, Lunetten ligt ook nog redelijk landelijk en toch in de stad.Tegenwoordig ook halte Zuilen (exacte naam?) Zo kun je dan ook aardig wat materieel langs laten komen.Nou ben ik eigenlijk bezig mijn eigen ideen te verkopen, ook niet goed.Je kan bij Lunetten nog een stukje opstelsporen bedenken want je zit dan dicht bij de splitsing naar de Maliebaan en je kan dan alles onder bruggen laten verdwijnen al dan niet met snelwegen erover.Mogelijkheden zat dus.Groet NS2400, Koen
Ik ben zowieso een station in de provincie Utrecht van plan
Ik ga niet geautomatiseerd rijden maar met een Control Unit en nog een paar schakelkastjes voor wissels en seinen Ik ben zowieso een station in de provincie Utrecht van plan Met Vriendelijke Groet,Salvador.