Je kunt ook nog helemaal niets bestellen. Je kunt wél je interesse tonen én een vraag stellen aan de makers. Dus waarom doe je dat niet, in plaats van hier op de zaken vooruit te lopen?
Beste,graag zou ik van u willen weten hoe een en ander omtrent uw intekenlijst te werk gaat.Wellicht kunt u mij vertellen of u vanuit hobby perspectief (zelfstandig) ofvanuit een winkel/bedrijf.Ik heb inprincipe intresse in beide modellen echter tot nu toe loop ik nietwarm voor de door u aangeboden modellen omdat ik te weinig info heb die mij volledig in u doet vertrouwen.Ik hoop dan ook spoedig wat van u te mogen vernemen.mvg, Sander
Beste Sander.Fijn dat u interesse heeft.Aangezien we op dit moment eerst kijken of en hoeveel animo er voor is,weten we nog geen exacte prijs, levertijd en leverdata. U kunt zich geheel vrijblijvend inschrijven, er zit geen verplichting aanvast, tot alle gegevens exact bekend zijn.Het gebeurt allemaal uit hobby perspectief, al kunnen we steeds meer merkengaan leveren.De man die bouwt voor ons die bouwt nu de buffel in spoor N.We zullen als we starten dan ook eerst zorgdragen voor een prototype. Voor verdere informatie en overige mogelijkheden willen we u verwijzen naaronze site www.rfmodelspoor.nl namens R&F ModelspoorRobwww.rfmodelspoor.nl
Het wás een vraag aan de makers, maar dan in de vorm van een open brief. Ik hoop eerlijk gezegd dat ze dit forum lezen en uit zichzelf reageren.