... heb ik een andere interface nodig om een nieuwe database aan te kunnen maken met Koploper?
Voor de Multimaus is de S88XpressNetLI de meest goedkope en tevens meest universele oplossing. Je kunt ook Roco's eigen interface gebruiken, maar dan zit je vast aan Roco's dure hardware. Bij de S88XpressNetLI heb je een standaard S88 terugmeldbus en heb je meer keuze.Maar je moet ALTIJD een interface hebben.
1) Wat zijn de kosten van deze interface (s88XPresNetLi) en waar is deze te verkrijgen (website? winkel? beurs?)?
2) Sander: Bij het aanmaken van een nieuwe database in Koploper wordt er gevraagd naar een Digitaal systeem. Dan heb ik in mijn geval toch een interface nodig om b.v. Lenz te selecteren en e.e.a. te laten werken?
3) JAB van Ree/dhr Haagsma: Is de goedkoopste manier dan niet wachten, nu het door Roco gebruikte protocol is vrijgegeven, totdat dit b.v. in Koploper is geimplementeerd (ben nog niet zo lang bezig de analoge baan te digitaliseren en me nu voorzichtig aan het oriënteren m.b.t. eventueel automatiseren)?
Ik verwacht dat de kans klein is dat Roco hun protocol vrijgeeft.
Allen,Dank voor de zeer snelle reacties.Graag zou ik u dan ook nog de volgende vragen willen stellen. 1) Wat zijn de kosten van deze interface (s88XPresNetLi) en waar is deze te verkrijgen (website? winkel? beurs?)?
Bedoelt u de heren Karst Drenth en Wim Ros? En kan ik met hun via deze site in contact komen/een vraag stellen?Mvgr,Pieter
Allen,Dank voor de zeer snelle reacties.Graag zou ik u dan ook nog de volgende vragen willen stellen. (...)2) Sander: Bij het aanmaken van een nieuwe database in Koploper wordt er gevraagd naar een Digitaal systeem. Dan heb ik in mijn geval toch een interface nodig om b.v. Lenz te selecteren en e.e.a. te laten werken?(...)Mvgr,Pieter