Wat is het toch zonde dat er niet meer van deze treinstellen bewaard zijn gebleven.
Nog meer? We hebben een rijvaardig tweetje én een viertje dat wacht op handjes en geld voor revisie. Als dat viertje al niet eens op de baan kan blijven, waarom moet je er dan nog meer bewaren? Weet je wat er allemaal nog meer aan museummaterieel staat te wachten op revisie her en der?
Je hoeft hem alleen maar even te ontasbesten,
Ik weet overigens dat het een belgisch stel is en wij domme ollanders er eigenlijk nix mee te schaften hebben
Ik vraag me sterk af of het niet goedkoper en minder werk is een replica te maken dan dat stel uit Assen te restaureren.
Dat laatste vergeten spoorhobbìsten nogweleens... Maar gezien de staat van de 766 kun je dat hele idee voor een 3e hondekop overboord gooien, als je wat met hondekoppen wilt, dan moet je je aanmelden als vrijwilliger bij de 766 en niet opnieuw het wiel willen gaan uitvinden.
heb je dat ding , AlpenPartyExpress, in Assen wel eens van binnen gezien