De Modelbouwer van januari 2001.Het is dus inmiddels al ruim 8,5 jaar.How time flies.......
Ooit heeft LIMA de 6400 aangekondigd als model, nog wel in meerdere varianten, daar wacht ik nog steeds op, an de andere kant, Artitec komt opeens met een hoop groentewagens, te veel in één klap, kiezen of delen dus.
Hoe het wel kan, laat Fleischmann zien met de plan-V en de Sprinter. Geen vooraankondiging, geen voor intekening, geen beperkte produktie en deze modellen jaren lang blijven produceren. (y)Dat is, waar andere fabrikanten een voorbeeld aan kunnen nemen.
Hoe het wel kan, laat Fleischmann zien met de plan-V en de Sprinter. Geen vooraankondiging, geen voor intekening, geen beperkte produktie en deze modellen jaren lang blijven produceren. (y)Dat is, waar andere fabrikanten een voorbeeld aan kunnen nemen. Groeten vanWil
Het ergste van dit alles is, dat de modelspoorfabrikanten ons, de modelspoorders, veeleisende zeurpieten en ongeduldig vinden,
Ja, en ik dacht net, kom ik kijk eens op hun site, want ze zijn terug van vakantie. Staat er opeens 2011! Nou doei, zo lang ga ik geen geld achter de hand houden hoor. Kan je net zo goed je geld apart zetten en van de rente een kant en klaar model op marktplaats scoren...
2 : De site van Artitec is af. Alleen moeten de heren zelf nog even de feeling en techniek leren kennen. Daar zijn ze druk mee bezig. Maar de site zelf staat klaar om gepubliceerd te worden. Maar mogen ze tussen hun drukke schema misschien ook even leren hoe het allemaal werkt ?