De DE-1 werd vertraagd doordat de proefmodellen van onvoldoende kwaliteit bleken. Dat is breed gecommuniceerd.Persoonlijk ben ik blij dat Artitec ervoor heeft gekozen om kwaliteit voorrang te geven boven de geplande leverdatum. Ik weet ook zeker dat dit forum was ontploft van verontwaardigde reacties als ze een minder produkt in de markt hadden gezet.Ik begrijp dat jij liever een slecht model op de afgesproken tijd had gekregen; volgens mij ben je dan één van de weinigen.Grtz,Ton
Wat eerder is aangehaald, een aankondiging is een bericht over iets wat later zal komen.Dat je vervolgens dan dag en nacht aan het forum blijft hangen en eigenlijk eist dat er snel nieuws komt....tja....1 : Het Nederlandse station : Zowel Sneek als een ander team werken keihard aan een fraai Nederlands station. Ik beloof niets zwart op wit, maar we hopen op Eurospoor iets te kunnen laten zien....Het project loopt, en daar laat ik het voorlopig bij.2 : De site van Artitec is af. Alleen moeten de heren zelf nog even de feeling en techniek leren kennen. Daar zijn ze druk mee bezig. Maar de site zelf staat klaar om gepubliceerd te worden. Maar mogen ze tussen hun drukke schema misschien ook even leren hoe het allemaal werkt ?3 : Genoeg mensen hier in de detailhandel die heel veel meer weten maar domweg niets MOGEN melden....dus kan ik niet anders zeggen dan, stay cool.Kan je dat niet, heb je een probleem. Meer kan ik er niet van maken. Tip : Maak je druk om iets anders.Enne aanbetalen ? Ik begin er niet aan.
Ton, ik heb hierop maar 1 aanvulling: drie en een half jaar?Ik denk dat je een beetje te goed van vertrouwen bent.Hans
Misschien wel; ik wacht ook al zes jaar op de NS2100 bouwset van Philotrain en inmiddels weet ik zeker dat het nog minstens twee jaar gaat duren.
@Spoorzeven : Noem eens een bedrijfstak die dat dan wel doet ?Dus roepen dat iets komt en dan de consument stap voor stap maar blijft informeren, ook bij tegenvallers en vertragingen en dan ook die vertragingen gaat uitleggen ?