Deze Eiffeltoren (let op met "ff") is ongeveer schaal 1:60 als hij 5,5 meter hoog is.Eentje in schaal Ho (1:87) zou ongeveer 3,7 meter hoog zijn. Groet Peter,
Inderdaad wordt er gevraagd wat de wensen zijn.En ik merk alleen maar - uit verbazing (omdat er al een beter model van de betreffende loc is) - op dat Mehano er al een model van heeft uitgebracht.Verder is het misschien een idee om even naar je toetsenbord te kijken, want ik heb het idee dat je !-toest kuren vertoont... Nu weer verder met de inventarisatie van wensen.mvg,Gert
Op de beurs in Houten zijn nog (regelmatig) (steeds) bouwpakketten verkrijgbaar van ovaalramers en plan D post. De C12c ligt inderdaad veel moeilijker qua verkrijgbaarheid.Dus je hoeft wat dat betreft niet te wachten tot een grootseriefabrikant hiermee uit komt.
Wat ik behalve een 1200, 1500 en 5800 van bv LS models of ROCO graag in 1/87 zou zien is een model van de serie ET22 van de Poolse PKP.In het echhie is dit de meest gebouwde electrisch aangedreven loc van Europa.