Ik heb eens een beetje geknipt en geplakt maar dit is wat we graag willen En dat is best veel
De roep om 1:87 materieel is ZO groot in dit draadje, dat inderdaad 1:100 en elke afgeleide variant geen optie meer lijkt te zijn voor de markt.
Voor het vocale deel van de op Beneluxspoor.net samenscholende subset van de markt dan wel
In HO:Plan C, postrijtuig voor plan D (Roco)
NS 2400 loc van FleisschmannNS 1500 loc ook van FleisschmannPlan V en Plan T van FleisschmannSprinter (vlaflip) van Fleisschmann
Puur uit nieuwsgierigheid: Als je zozeer Nederlands rijdt, vanwaar dan de belangstelling voor Luxemburgs materiaal?mvg,Gert
Dat is goed Gert, maar in de samenvatting van de wensen beslist Remco dat voor het gemak maar voor anderen. Veel mensen hebben zich daar niet over uitgelaten en waar om nieuwe versies uit bestaande 1:100 of 1:93 mallen wordt gevraagd, kan het niet eens de bedoeling van de vraag zijn. Die vragen worden in het lijstje van Remco genegeerd.
De roep om 1:87 materieel is ZO groot in dit draadje, dat inderdaad 1:100 en elke afgeleide variant geen optie meer lijkt te zijn voor de markt.Dus heb je veel 1:100 zul je toch keuzes moeten maken, de schaal waarin je rijdt is nu eenmaal 1:87 zowel in hoogte, breedte als lengte
Overigens zie ik niet alles in dat lijstje staan. Mijn DSB-wensen staan er bijvoorbeeld niet in. Dus het lijstje is niet compleet.En 1:100 materiaal verdient er natuurlijk ook een plek in als daar belangstelling voor is.
Zullen we de 1:100 versus 1:87 discussie verder buiten dit draadje houden?Mag gerust ergens anders, maar hier leidt het erg af van de wensenlijstjes.mvg,Gert
Wat weinig reaktie's van N-Spoorders! dus kom op N-Spoorders laat van jullie horen!!!