Wat kun je er mee? Geodetisch ingenieurs en geo-informatici zijn sterk in het ontwerpen en bouwen van geografische informatiesystemen. Hiermee wordt cijfermatige informatie in een plattegrond weergegeven. Kaarten worden een steeds belangrijker hulpmiddel voor oriëntatie en informatie. Denk bijvoorbeeld aan de weergave van aardverschuivingen in een computeranimatie, om zo aard- of zeebevingen te kunnen voorspellen. Of de ruimtelijke weergave van de dekking van een netwerk voor mobiele telefoons. Of de landelijke spreiding van een winkelketen.De gereedschappen van een geodetisch ingenieur zijn satellieten, computers en andere elektronische apparatuur.
Okee, mijn definitie:Een manager is iemand die vertelt dat er 3 dingen moeten gebeuren binnen een week, maar die niet kan uitleggen hoe je dat moet aanpakken en al helemaal niet hoe je dat in de gestelde tijd voor elkaar krijgt. "Daar heb ik jou toch voor?"
A manager is a person promoted to his/her level of incompetence.
Wij merken met ons Canadese bedrijf (tot onze verbazing) niets van enige crisis.
Nou heb altijd wel moeite met 24 jarige managers, maar da's een ander verhaal...
Manager? Dat is tegenwoordig toch vrijwel iedereen. Ik zie zoveel functies die allemaal het woord manager bevatten dat je, je gaat afvragen wie het werk moet doen.