Doel:€250.00
Donaties:€180.00

Per saldo:€-70.00

Steun ons nu!

Laatst bijgewerkt
op 22-10-2018
Algemeen

De stichting

Recente berichten

Boeing vliegtuigromp op platte wagen door Floris Dilz
Vandaag om 00:29:45
Mallnitzer Tauernbahnstrecke ÖBB N Spoor door Schachbrett
Vandaag om 00:07:29
Toon hier je nieuwe (model) spooraanwinst(en)... door ingenium
23 oktober 2018, 23:57:12
Aanbieding Artitec DE 1 in Houten: winkelier gezocht door ingenium
23 oktober 2018, 23:55:35
Sprog, Decoderpro en Uhlenbrock (sound) decoders door Sven
23 oktober 2018, 23:54:21
Raadplaatje door Wouter W
23 oktober 2018, 23:27:18
TT-baan Heinenoord door jakeman
23 oktober 2018, 23:11:21
ACME 2018 door IJsselsteyn
23 oktober 2018, 22:32:52
EifelBurgenBahn door Wim Hesselink
23 oktober 2018, 22:25:11
MB-module: "Groeten uit Jottum" door Rondje_HO
23 oktober 2018, 22:24:02
Heerwijk in H0 (Trambaan) door martijn v m
23 oktober 2018, 22:17:53
Welke fabrikant maakt dit type hekwerk? door Rondje_HO
23 oktober 2018, 22:12:24
Digikeijs DR5000 Centrale, productbeschrijving door Martin Welberg
23 oktober 2018, 22:10:34
De soap die Fyra heet door timtrein
23 oktober 2018, 22:06:14
Pronsfeld door rotaspeed
23 oktober 2018, 21:54:59
Projekt 083-338 door 44
23 oktober 2018, 21:40:07
Bröckenbahn door Frank 123
23 oktober 2018, 21:37:37
Onlangs gespot - gefotografeerd, de foto's door Arjan6511
23 oktober 2018, 21:37:32
ESU 2017 door RodeDuivel
23 oktober 2018, 21:36:58
Trams van de HTM in 1/87 door MOVisser
23 oktober 2018, 20:58:18
Oersik in schaal 1 door FritsT
23 oktober 2018, 20:48:41
  

Auteur Topic: De baan van Erwin Visser - Het vervolg  (gelezen 50648 keer)

Aspelix

  • Gast
Re:De baan van Erwin Visser - Het vervolg
« Reactie #15 Gepost op: 20 juli 2009, 17:28:07 »
IK heb er nog eens over nagedacht.
Ik wil meehelpen om de baan af te bouwen op de betreffende beurzen.
En misschien kan ik thuis ook nog daar voor voorbereiden.

Ik neem aan, dat ik de (uitvoerings)plannen te voren te zien krijg?

Groeten, Ruurd

Erik

  • Offline Offline
  • Berichten: 1702
  • treinen snuffelaar
Re:De baan van Erwin Visser - Het vervolg
« Reactie #16 Gepost op: 26 juli 2009, 17:51:37 »
Wat een mooi idee is dat om Erwins baan als demo baan te gaan gebruiken.

Erik-Jan

wimke

  • Offline Offline
  • Berichten: 372
Re:De baan van Erwin Visser - Het vervolg
« Reactie #17 Gepost op: 24 oktober 2009, 20:47:23 »
hoe staat het er mee  ??? ???

Paul VT 11.5

  • Offline Offline
  • Berichten: 1099

ZwaanBaan

  • Tjitte-Jaap alias ZwaanBaan
  • Offline Offline
  • Berichten: 1251
Re:De baan van Erwin Visser - Het vervolg
« Reactie #19 Gepost op: 25 oktober 2009, 17:28:08 »
nouw aan het te lezen topic niet echt goed :-X :-X :-\
Baan op zolder/\/\ SEA SHEPHERD CONSERVATION SOCIETY/\/\ Digitaal /\/\***** ***

Daan!

  • Offline Offline
  • Berichten: 3153
Re:De baan van Erwin Visser - Het vervolg
« Reactie #20 Gepost op: 25 oktober 2009, 17:31:05 »
watte? ???
« Laatst bewerkt op: 25 oktober 2009, 18:48:22 door Peter Korsten »

Mark Verheulen

  • Offline Offline
  • Berichten: 639
  • Staatsspoor "Kikker"
Re:De baan van Erwin Visser - Het vervolg
« Reactie #21 Gepost op: 25 oktober 2009, 20:06:24 »
Allereerst heel mooi wat jullie allemaal voor erwin hebben gedaan.
ik ben vandaag naar Eurospoor geweest en bij de BNLS stand kwam
ik de baan tegen, het ziet er al goed uit ga zo door. (y)

Mark

erik1

  • Offline Offline
  • Berichten: 418
Re:De baan van Erwin Visser - Het vervolg
« Reactie #22 Gepost op: 10 april 2011, 13:20:02 »
beste mensen, even de baan van erwin afstoffen. wordt er nog steeds aan de baan gebouwt daar er in dit draadje niets meer te vinden. zo ja is de baan ook nog te bewonderen op beurzen.

M.v.g erik

Ronald Halma

  • Team Mitropa
  • Offline Offline
  • Berichten: 9719
  • Live you life to the fullest!
    • Team USA Metusa Junction
Re:De baan van Erwin Visser - Het vervolg
« Reactie #23 Gepost op: 10 april 2011, 23:30:52 »
beste mensen, even de baan van erwin afstoffen. wordt er nog steeds aan de baan gebouwt daar er in dit draadje niets meer te vinden.

M.v.g erik

Nee.

zo ja is de baan ook nog te bewonderen op beurzen.

M.v.g erik

Nee.

De laatste die de baan in opslag heeft gehad (of nog heeft) is Peter van der Leek. Misschien kan die opheldering verschaffen?


erik1

  • Offline Offline
  • Berichten: 418
Re:De baan van Erwin Visser - Het vervolg
« Reactie #24 Gepost op: 11 april 2011, 17:23:46 »
ronald bedankt voor de info.
jammer dat er niks meer gedaan wordt daar het toch echt met de goede spirit is begonnen. hoop dat peter dit ook leest en een berichtje stuurt.

M.v.g erik

Floris Dilz

  • De giertijden van oktober zijn tot nader order uitgesteld.
  • Offline Offline
  • Berichten: 8849
    • aersch der visch.
Re:De baan van Erwin Visser - Het vervolg
« Reactie #25 Gepost op: 11 april 2011, 18:11:17 »
je kan peter ook een PB sturen, weet je t waarschijndelijk eerder.

Sander

  • Offline Offline
  • Berichten: 4681
Re:De baan van Erwin Visser - Het vervolg
« Reactie #26 Gepost op: 13 april 2011, 18:03:49 »
Bericht gemeld met de mod knop.
Benieuwd of er reactie komt.

mvg,
 Sander
mvg,
 Sander

stig

  • Offline Offline
  • Berichten: 10082
Re:De baan van Erwin Visser - Het vervolg
« Reactie #27 Gepost op: 13 april 2011, 18:15:49 »
Ja, en dan?
Als je de lat op de grond legt, is veel een verademing... (Grunberg VK 20-05-2011)

eric den boer

  • Offline Offline
  • Berichten: 3171
  • Team Mitropa
Re:De baan van Erwin Visser - Het vervolg
« Reactie #28 Gepost op: 13 april 2011, 18:46:12 »
??...matte..??




eric

Peter van der Leek

  • Offline Offline
  • Berichten: 2181
    • Somda
Re:De baan van Erwin Visser - Het vervolg
« Reactie #29 Gepost op: 13 april 2011, 20:06:33 »
Excuses, ik zie dit topic nu pas. Ik hou me doorgaans meer bezig met de systemen, dan dat ik daadwerkelijk forumbijdragen doorlees.

De status van deze baan is eenvoudig: hij is veilig opgeslagen.
Ik heb veel nagedacht over een vervolg, maar heb nog niet echt een oplossing kunnen vinden waar ik echt tevreden mee ben.

- Doneren aan een tehuis of iets dergelijks: daar zit geen kennis, dus gaat de baan verstoffen, krijgt storingen en werkt op een gegeven moment helemaal niet meer en wordt dan in een berghok gegooid.
- Verkopen (als er überhaupt al een koper wordt gevonden) en het geld doneren aan een goed doel: is leuk, maar gebeurt sowieso met groot verlies ten opzichte van wat er daadwerkelijk gedoneerd is geweest en wat het materiaal allemaal heeft gekost. Goed, elke euro is meegenomen bij een goed doel, maar ik vind het toch wel zonde.
- Gebruiken als demo baan voor BNLS: vind ik in de basis niet fair tegenover iedereen die voor Erwin heeft gedoneerd, maar is wellicht wel de beste oplossing omdat de baan dan technisch in orde blijft en alle donateurs hem nog kunnen bewonderen.

Ideeën, visies en suggesties zijn van harte welkom.
Met vriendelijke groet,
Peter van der Leek