..... en schop.gr.theo
Wat heeft het failiet gaan van modelspoorzaak de Groot te maken met dit topic over de MP winkels? Niets tegen de firma zelf, ik betreur het ten zeerste dat er weer een modelspoorzaak is gesneuveld maar post dat dan alsjeblieft in een ander topic in plaats van deze oude koe weer uit de sloot te halen. Dit is olie op het vuur voor degenen die nu weer de pik op Märklin hebben en de term MP weer gaan gebruiken. Wie deze term gebruikt verliest wat mij betreft zijn geloofwaardigheid want MP is allang achterhaald. Dus moderators, graag een slotje op dit topic Mvgr Jan Wiebrand
Een paar jaar geleden ben ik van dit forum vertrokken vanwege deze sfeer
mijns inziens is het een Nederlands verschijnsel om elkaar niet in de waarde te laten.
dat het voer is voor mensen die Marklin niet zien zitten.
Ik ken een aantal voorbeelden helaas op dit forum en ook op andere fora waar men op elkaar inhakt.
En sneu om te vragen naar slotjes? Misschien is het maar beter om ernaar te vragen om dit soort nodeloze discussies uit de weg te gaan.Laat ik even stellen dat het lang niet alleen over Märklin gaat, maar in dit geval wel. Ik vind het sowieso niet erg geloofwaardig als mensen met termen of anderszins gaan strooien.Waar het mij in eerste instantie om ging was het feit dat dit topic werd gebruikt om het failliesement van een modelspoorzaak aan te kondigen niets met dit topic te maken had.Mvgr Jan Wiebrand