Is dat nog gewenst na de foto's van Manuel ?
Weet iemand of het foutieve wc-raampje in de oude bakken makkelijk te vervangen is?
Zo juist van de vertegenwoordiger gehoord.Roco schaamt zich diep over het geleverde product.Er zijn grove fouten gemaakt binnen Roco en men heeft niet goed gekeken naar de foto's die waren aangeleverd.Men stelt een grondige bodemonderzoek in wie verantwoordelijk is voor deze fouten. (4 modellen in 1 set en alle 4 fout.)(Om het in onze details te zeggen wie heeft welke klinknagel fout getekend in de mal.)De resultaten zullen we denk ik niet horen, maar het feit dan men nu al kenbaar maakt dat men zelf een onderzoek gaat instellen naar de fouten vind ik positief. (Dat men zo heeft gewerkt minder natuurlijk.)Bron. Vertegenwoordiger Roco.
Oud dossier, dus wel door Reyne destijds opgesteld, en goed gekeurd.Maar goed, da's oud nieuws, we kunnen ons beter richten op de toekomst.Roco geeft aan dit allemaal erg spijtig te vinden en gaat dit uitzoeken.Deze fout lag niet aan de inzet van de NL vertegenwoordiger.Deze had samen met een goed team het nummer reeds aangepast voor een lok met laag sein.Zoals de eerdere posting al aangaf, gaat hij dit tot op de bodem uitzoeken.
Vanmiddag heeft de vertegenwoordige van Roco mij gebeld.Hij heeft mij verteld wat er aan de hand is.Het volgende: Dat de nummerschilden verzakt waren was en is bekent bij Roco. Dit betreuren ze ook ten zeerste bij Roco.De frontlichten en de schuitjes van de pantografen zij een kosten kwestie geweest. Witte leds zijn stukken goedkoper dan gele leds. Ik zei in mijn verslag dat het model uit de oude mal kwam, maar dit is ook onjuist. De vertegenwoordige zei dat hij dit ook niet gek vond dat ik dit dacht omdat ze de oude mal als voorbeeld hebben gebruikt voor de nieuwe. Maar de 1100 met bostneus komt geheel uit een nieuwe ontwikkelde mal. Ze gaan bij roco er alles aan doen om dit soort fouten te gaan verkomen.Manuel
Valt mee, en Roco weet ervan en werkt eraan.De rode balk, net boven de buffers mist. De luchtslang op de bufferbalk is rood ipv zwart.De lok heeft geen L sein, maar gewoon 2 pitjes.Voor de rest ziet de lok er fraai uit, en de wagens hebben fijne bedrukking.
BeneluxersRoco is op de hoogte van het verkeerde interieur, en men werkt eraan.Op dit ogenblik kan ik nog niet aangeven hoe, maar het heeft de aandacht van Roco.Daar bedoel ik dus mee, dat men weet dat het een blauw interieur moet zijn.Update zal ik plaatsen zodra ik meer nieuws krijg.
Nee, je leest niet goed. (of je snapt mijn punt niet, kan ook) Bij de twee eerste hebben ze aangegeven dat ze hun leven beteren, maar ze deden er niets aan.Nu zijn er helaas weer fouten gemaakt, maar die gaat men nu wel oplossen.Is dus wel een verschil.ok, er zijn weer wat fouten gemaakt, maar nu pakt men het echt op.Dat jij er dan verder geen zak van geloofd, is natuurlijk jou goed recht.
Was de BD nou op een A of een B rijtuig gebaseerd?