Hoi MM Ik weet niet hoeveel ruimte je hebt, in de tekst heb ik begrepen dat het om H0 gaat, wij hebben een hondenkluif gemaakt je kan overal makkelijk bij en je heb minder ruimte nodig. ook de hoogte op 0,75M dit is een prettige hoogte om aan de baan te werken.wij(mijn zoon en ik zelf) hebben het geluk dat we een zolder tot onze beschikking hebben en de baan is dan 5,40MX 0,90M en op de beide koppen 1,25m.mvgr Evert Masselink Emmen.
De tafel komt 20-30 cm hoog. Dat is nogal laag. Waarom maak je de tafel niet wat hoger, zodat je er makkelijk staand bij kunt? Ik heb een schaduwstation (nivo 0) op een kleine 70 cm hoogte en moet me toch behoorlijk in bochten wringen om onder de tafel te kunnen solderen. Dan lijkt me 20-30 cm alleen maar meer problemen gaan geven. Zeker als je misschien ook eens iets moet vervangen dat onder de tafel zit.Mvg,Martin
je hebt op sommige sporen 2 perrons Kan je beter 2 schrappen
Je baanplan lijkt me ok, ik wil je er alleen even op wijzen dat je kortsluiting krijgt als je er nu een hondebot van maakt. Als je gebruikt maakt van keerlusmodules kan je mijn bericht negeren.
Hoi,Chiel, ik had het niet beter kunnen verwoorden.Er zijn hier af en toe personen die het presteren om meer rails op hun baanplan te tekenen dan de werkelijke ruimte toelaat. En dat leidt helaas vaak tot teleurstellingen.Wederom ook van mijn kant het advies om met een railplanner te kijken hoeveel ruimte er nodig is.mvg,Fred.