Totaal aantal stemmen: 143
Hoe kun je tegelijkertijd altijd zin hebben én vaak geen zin?
Ik verwacht overigens niet dat mijn hobby aan het eind (mijn eind? als ik overlijd?) iets anders opgeleverd heeft dan persoonlijk genoegen van mij en hopelijk ook anderen.
Nou Huub, volgens mij bedoelde je voorganger iets anders met "ik heb altijd zin"........ Heeft niets met deze hobby te maken .
He leuk sommige reageren altijd zo fijn... Hoezo zou ik wakker moeten worden? als je selectief bent in wat je koopt en al helemaal geen standaard zooi nieuw in de winkel haalt weet ik zeker dat er (veel) meer uit komt dan er ooit in is gegaan!En als het oog op investering ook deel uit maakt van mijn hobby mag dat toch? Maar ben blij dat je om mn uitspraken kan lachen
Geachte heer opmerkelijk.Wij lachen u niet uit, we lachen u toe, ondanks dat u behoorlijk anoniem ronddwaald, wij durven nog te lachen en te ondertekenen met onze eigen naamDeze sneer gegeven hebbende, valt het allemaal reuze mee, ik vind het alleen heel knap dat je tot 2 keer toe iets heeel zeker weet wat er in de toekomst gaat gebeurenDit is op zijn zachtst gezegd, erg, heummm opmerkelijk .Als je zulke stellige wijsheden neerzet, moet je wel tegen enige hoon kunnen. en mocht je dit echt heeeel zeker weten, dan ben jij de oplossing voor de credietcrisis