Ik snap de opmerking van Wijktrein wel, omdat Roco wel fouten maakt, maar er hier net word gedaan of ze alles fout doen, terwijl juist Roco veel voor de Nederlandse markt doet.En dan rekenen we ze af op kleine foutjes (verzakt nummerschild) terwijl bijvoorbeeld de botsneus prachtig qua vorm is.Tenminste, zo denk ik dat hij bedoeld is...
Wacht dan met geduld (en stilte) tot het model er is. En kom dan met commentaar. Terecht en onterecht. Meestal toont men een handmonster of in gekleurde foto. Dus laten we gewoon wachten.
Dat zien we bij de grote merken helaas niet gebeuren. Roco roept z'n scheve 1100-tjes niet terug. En nieuwe kappen voor de verkeerd gespoten Northlander zitten er ook niet in.
Beste Piet,Zoals je al hebt kunnen lezen, worden de rijtuigen gewoon schaal 1:87, evenals de al bestaande rijtuigen.Gr, Willem
en dus 1 op 100
Om aan een deel van (zal ik maar zeggen het 'ge-Ieniemienie'? ) een eind te maken: de blauwe 1134 zal een omgekeerd L-sein hebben en als revisiedatum ergens medio 1972. Oh ja, en uiteraard witte vishaken. En voor de rest wordt het voor iedereen dan denk ik gewoon afwachten tot 'ergens in het tweede kwartaal....' (zoals al eerder hiervoor ergens gezegd) en eventueel vast weer de nodige speculaas bakken.