Op Rail heb ik nog een paar Koplopers van Sander van kortkoppelmechanieken voorzien.
De kleine Symoba krijg je niet prettig bij het motordraaistel gelijmd en al helemaal niet op de juiste afstand. Daar is in ieder geval het Fleischmann-mechaniek aan te raden.
Dat is niet nodig, want als je een mechaniekje bij de motorwagen gewoon achter het motordraaistel lijmt.Dan kun je bij de tussenwagen het mechaniekje iets dichter naar binnenlijmen, je hebt immers plek zat daar (alleen aan zijde van de motorwagen)
Dat is niet nodig, want als je een mechaniekje bij de motorwagen gewoon achter het motordraaistel lijmt.Dan kun je bij de tussenwagen het mechaniekje iets dichter naar binnenlijmen, je hebt immers plek zat daar (alleen aan zijde van de motorwagen)Jos
Met Symoba's zul je aan de kant van de motorwagen toch de koppeling een flink stuk moeten inkorten anders houd je alsnog een halve centimeter aan tussenruimte over... Dat houd dus in dat je een stuk aan de achterzijde van koppeling en een stuk van de NEM schacht moet wegknippen en deze rechtstreeks aan de Symoba moet lijmen.