Doel:€250.00
Donaties:€88.00

Per saldo:€-162.00

Steun ons nu!

Laatst bijgewerkt
op 03-06-2025

Vacature: secretaris bestuur
Algemeen

De stichting

Recente berichten

Spoorwegmuseum krimpt collectie in door Bob11
Vandaag om 17:54:17
Aachenau West door wob
Vandaag om 17:43:56
digitaal veranderd in 15 jaar door -Anton-
Vandaag om 17:01:53
Rocky Rail 6400 door gtw6016
Vandaag om 17:00:48
Toon hier je (model)TRAM foto's. door R1954
Vandaag om 16:32:38
Hengelo in 1981-1982, maar dan anders: Kassenberg in N door Mispoes
Vandaag om 16:29:07
Toon hier je nieuwe (model-) spooraanwinst(en)... door Railpassie
Vandaag om 16:19:54
Vijfhuis (v.h. Frotterdam) door Ben
Vandaag om 16:14:37
Piko 2025 door spoorijzer
Vandaag om 16:04:09
De Projecten van RetroJack door RetroJack
Vandaag om 15:24:22
Fleischmania Nostalgia door hervé
Vandaag om 15:16:54
Mijn eerste H0-modeltreinbaan in aanbouw door Vroeger
Vandaag om 14:48:54
Raadplaatje door Bob11
Vandaag om 14:29:45
ongeremde Sikken/wagens in goederentreinen door Blausee-Mitholz
Vandaag om 13:51:12
Sikje 225 door Eric B
Vandaag om 13:49:47
Lima plan E bankjes door grossraumwagen
Vandaag om 13:46:28
Locatie van foto gezocht door Ferdinand Bogman
Vandaag om 13:21:13
Modules van Kees Gorter (vervolg) door ca.gorter
Vandaag om 12:51:41
Railpro 607 door henk
Vandaag om 12:47:11
De bouw van mijn modelbaan in Thailand door puntenglijder
Vandaag om 12:34:49
Ombouw Hornby LMS Class 2P 4-4-0 naar NS 2100 door Erwin 054
Vandaag om 12:17:39
365 "Het is weekend foto's" door MOVisser
Vandaag om 12:15:59
Locverlichting dmv micro-LEDS door shay59
Vandaag om 12:07:14
Länderbahn en Reichsbahn locomotieven. door puntenglijder
Vandaag om 11:52:37
Defensie wil oude koplopers ombouwen tot hospitaaltrein door Hans Reints
Vandaag om 11:52:14
Mallnitzer Tauernbahnstrecke ÖBB N Spoor door Jelmer
Vandaag om 11:44:03
Onlangs gespot - gefotografeerd, de links door Jeroen Water
Vandaag om 11:16:52
Lima IRM pimpen door Railpassie
Vandaag om 11:13:09
Station Roodeschool door spoorijzer
Vandaag om 08:58:50
Mooi weer om buiten te spelen door puntenglijder
Vandaag om 08:33:53
  

Auteur Topic: Kan een Roco Digitalversterker 10764 als booster geschakeld worden?  (gelezen 17288 keer)

Klaas Zondervan

  • Online Online
  • Berichten: 26634
    • Pagina van klaas
Re:Kan een Roco Digitalversterker 10764 als booster geschakeld worden?
« Reactie #75 Gepost op: 31 May 2009, 14:07:04 »
Het nadeel van smeltzekeringen is dat je altijd een doosje op voorraad moet hebben.
Projecten:
Dubbelom
Halte Assel
Geluk, dat is vooraan staan als de overweg gesloten is.

JAB van Ree

  • Offline Offline
  • Berichten: 3796
    • Stichting Historisch Dieselmaterieel
Re:Kan een Roco Digitalversterker 10764 als booster geschakeld worden?
« Reactie #76 Gepost op: 01 June 2009, 11:52:09 »
Het nadeel van smeltzekeringen is dat je altijd een doosje op voorraad moet hebben.

Klopt, maar het is goedkoper dan een booster op voorraad ;) Ik heb overigens nog geen ervaring met die electronische "zekeringen" die zichzelf herstellen, misschien ook nog een optie, al weet ik ook niet of die in alle waarden te krijgen zijn.
1:1 Locomotor, Plan C/E/L/U/W en 2200 prutser, G1206 bestuurder
1:87 verzamelaar NS periode 1968-heden

Aspelix

  • Gast
Re:Kan een Roco Digitalversterker 10764 als booster geschakeld worden?
« Reactie #77 Gepost op: 01 June 2009, 13:34:34 »
Citaat
Ik heb overigens nog geen ervaring met die electronische "zekeringen" die zichzelf herstellen...

Ellek voordeel heb ze nadeel..... ook nu.... ;D
en omgekeerd natuurlijk..

aldus de heer J.C. uit A, wonende te B.

AHHD,

Ruurd.

JAB van Ree

  • Offline Offline
  • Berichten: 3796
    • Stichting Historisch Dieselmaterieel
Re:Kan een Roco Digitalversterker 10764 als booster geschakeld worden?
« Reactie #78 Gepost op: 01 June 2009, 18:50:29 »
En wat is nou de meerwaarde van die laatste posting?  ::)
1:1 Locomotor, Plan C/E/L/U/W en 2200 prutser, G1206 bestuurder
1:87 verzamelaar NS periode 1968-heden

Aspelix

  • Gast
Re:Kan een Roco Digitalversterker 10764 als booster geschakeld worden?
« Reactie #79 Gepost op: 02 June 2009, 00:16:20 »
Klaarblijkelijk te moeilijk voor je....  :(
Spijt me. Oprecht.

Hoe zal ik je dat uitleggen. ???
Je hebt geen ervaring met die electronischge zekeringen.
Dat kan in je voordeel zijn, omdat je nooit enige vorm van overbelasting hebt.
Keurig. Zoals het hoort. (y)
Dat kan tegelijk in je nadeel zijn, want je mist nu die ervaring. Dat is dus het nadeel, dat het voordeel nu eenmaal hep.

Maar vind je het erg, dat ik geen zin heb, om hier verder diepdravend op door te gaan?

wel te rusten,
Ruurd
« Laatst bewerkt op: 02 June 2009, 00:19:23 door Ruurd Benthem »