De rails is van het oude rail programma, maar wel van Nickel Zilver.
Niet gebruiken, die oude rails zijn net vuilmagneten, je blijft poetsen.
Weet je zeker dat het nieuwzilver is? Zoja, dan kun je het gewoon gebruiken. Let wel even op de railhoogte en de voetbreedte om te zien of het past aan de railsoort waarme je zou willen combineren.Als het echt nieuwzilver is, dan is er geen verschil met moderne rails. Maar de hele oude rails van Lima waren van aluminium, en dat is zo ongeveer het slechtste materiaal wat je bedenken kan.
.....maar ten tijde van de HEMA noemden ze het al nieuwzilver, o.i.v. b.v. S39 gaat het zelfs roesten
Het is ook gaan alu. , maar ik denk dat er wat verwarring bij mij is over de tekst "oude rail programma".Links de hele oude stalen (ongeverfd maar verroest), in het midden de oude nikkel-zilver (geverfd, roest niet), rechts de oudere nieuwzilver (ongeverfd met beetje roest).Groet Stephan.
Ik had vanmiddag een stuk megenomen naar Meyer en Blessing in Rotterdam, maar die keken mij aan alsof ik een mini rok met netkousen aan had. Kreeg ook geen zinnig bruikbaar antwoord (bijna onbeschoft en arrogant)
Wat is er trouwens mis aan een mini rok met netkousen ? Het is er momentheel het weer voor en zolang het een leuke jonge griet is die het aan heeft met een mooi stel benen dan draai ik er nog graag mijn hoofd voor om.Tja als jij dat natuurlijk aanhad dan is het logisch dat je geen zinnig antwoord kreeg van M&B Peter
Ach ja, Blijer en Messing...Groet, Ruurd