Rails met bedding is iets minder lelijk geworden (Märklin C-rails, Roco Geoline), maar lijkt nog steeds niet echt op het grote voorbeeld.Aan de Multimaus zul je je nooit een bult vallen. Roco brengt ieder jaar een flink aantal startsets met Multimaus uit en een beetje winkel heeft een paar verschillende in voorraad. In die startsets zit wel altijd Geoline rails met bedding. Zonder bedding heet bij Roco Rocoline. Nou is het natuurlijk nergens voor nodig om met een startset te beginnen. Sommige handelaren slopen de startsets uit elkaar, zodat je voor pakweg 70 euro een complete Multimaus kan kopen. Koop je de rails en het materieel er naar eigen inzicht bij.Denk ook even na over het onderwerp. Wil je uiteindelijk Nederlands gaan rijden of wat anders? Wil je modern of oud? Maakt het je allemaal niets uit? Bepaalt ook de keuze van al of niet welke startset.
zo hebben jullie een idee van de baan ben druk bezig om de baan uit te tekenen zodat ik deze kan uploaden hier.
Het vermogen van de Multimaus is gelijk aan dat van de meeste volwassen centrales Hans. Met ruim 3A zelfs een stuk hoger dan bijvoorbeeld de krap 2,4A van de nieuwe Märklin centrale. Met een Multimaus kun je wat dat betreft een mooi begin maken.Als de hele oppervlakte wordt gebruikt, dan is de kans vrij groot dat er uiteindelijk toch een booster aan te pas moet komen, ongeacht de gekozen centrale. Lijkt me van later zorg.Waar woon je eigenlijk toolhuis?En hoe heet je eigenlijk wat dat aangaat?
ik heb de Nederlandse handleiding van de multimaus gedouwnload zal deze eerst even goed doorlezen mischien maakt dat mijn keuze makkerlijker