de laatste jaren ontsporen wel heel veel goederentreinen.
- lijkt wel of het vooral particuliere vervoerders/wagens zijn die ontsporen (of lijkt dat zo omdat deze inmiddels zo een groot marktaandeel hebben)
; de inkt van IVW rapport over Duiven is nog maar net opgedroogd; daar deugde een heleboel niet aan die wagen ... (en de machinist reed te hard) maar anderzijds ProRail hanteerde ook opeens ruimere normen.
- wat doen al die goederentreinen eigenlijk nog op het reizgersnet; daar hebben we toch de Betuweroute voor, met onze belastingcenten gebouwd!!! Het schijnt dat vervoerders niet gedwongen kunnen worden de Betuweroute te gebruiken.
- door die geluidschermen ziet ook niemand dat die trein ontspoord is; dus belt niemand 112; nou ja, misschien dat de stofwolk mensen op een idee brengt.
- doordat alle stations tegenwoordig onbemand zijn, en er ook geen baanwachters en seinhuiswachters zijn onderweg, is er ook geen personeel dat ziet dat een trein ontspoord is; dus dendert dat ding maar voort, enorme schade veroorzakend en levensgevaarlijk voor tegemoet komende reizigerstreinen en passanten.
Sicco, mijn reactie was bewust wat provocerend om de discussie aan te blazen.........Wat betreft je NBwas het maar zo dat ik er geen verstand van had....
mijn reactie was bewust wat provocerend om de discussie aan te blazen.
Laat ik dan toch maar eens azijn gaan pissen:
Laat ik dan toch maar eens azijn gaan pissen:- mijn vrouw en ik moeten dus twee keer per dag over dat baanvak om naar het werk te komen en weer terug; zal we weer dagenlang omreizen worden... in overvolle treinen....
Citaat van: mDDMLaat ik dan toch maar eens azijn gaan pissen:- mijn vrouw en ik moeten dus twee keer per dag over dat baanvak om naar het werk te komen en weer terug; zal we weer dagenlang omreizen worden... in overvolle treinen....