(her-)kent iemand deze problemen? En zo ja, wat is er aan te doen?
En waarom zou er geen ESU inpassen. Treinstel is groot genoeg om ergens een decoder in te passen.
Even ter info: een plan V is geen Hondekop (je grootbedrijf foto is een Hondekop, het model is dat duidelijk niet!). Verder is een treinstel geen loc en vice versa
Bedankt, ik heb mijn vraag aangepast maar hoe is dit een antwoord op mijn vraag? Kun je misschien een URL geven van een grootbedrijf foto van mijn model? Alvast bedankt.
De standaard FL decoder in de Plan V werkt prima hoor! Zie hier en hierDus op zich mag dat geen bijzonderheden geven.Gr. Remco.
Op mijn eerste verzoek heeft men een ESU decoder geprobeerd, die werkte niet in hun proefopstelling. Weten jullie of die aansluitingen soms anders zijn? Gebruikt Fleischmann geen DCC standaards of zo ?
Ik heb je filmpjes gezien. Ziet er inderdaad goed uit.Ik herken dat zoals gezegd echter niet bij mijn eigen treinstel. Ik heb in de CV's van alles geprobeerd, maar krijg het niet echt goed voor elkaar. Alle andere treinen (met ESU decoders) rijden goed en zijn veel voorspelbaarder en dus beter instelbaar.Zou je jouw CV waarden hier willen publiceren?
Wat heeft je leverancier geprobeerd. Wat bedoel je met proefopstelling.Heeft hij de decoder in het treinstel uitgeprobeerd?
Feitelijk kan dat niet want het is een fantasiemodel (de Fleischmann plan V is van de grootste serie en die is altijd geel geweest, alleen de oudste serie is nog even groen geweest maar die zijn weer anders). Foto's van plan V zijn er natuurlijk miljoenen te vinden via een simpele zoekopdracht in google...
Op mijn verzoek is hij begonnen met een ESU LokPilot v3.0, de uitgebreide ESU decoder. Die heeft hij in de trein ingebouwd en getest op een proefrondje dat ze daarvoor hebben liggen.
Hey Sicco,Een beetje off-topic, maar inmiddels een wat betere foto gevonden, die de banen langs de zijkant wel heeft. Het eerste plaatje gaf inderdaad alleen de snor aan. Waarin verschilt mijn model van de Hondekop (je hebt me nieuwsgierig gemaakt)?Gerard