Aangezien ik Wim persoonlijk vrij goed ken mag ik het volgende ook wel zeggen: hierboven suggereert hij zelf dat hij (ook) een plaat voor zijn kop heeft. Wel ik kan je meedelen dat dat zo is. Maar gelukkig is die plaat beperkt van afmetingen, dus je kunt er omheen lopen. En daarachter vind je iemand die helemaal zo kwaad niet is en nooit te beroerd om zijn kennis te delen.
Wim, ik zie veel onmacht bij je om dat probleem op een goede manier op te lossen. Vandaar misschien dat je al steun gaat zoeken alhier omtrent een vraagstuk elders.Nu Paul ook reageert, wordt wat duidelijker waar de schoen wringt. Ik hoop echter niet dat Paul en Wim het hier verder uit willen gaan vechten.Ik zou het verhaal van beide kanten moeten horen, om een beetje een neutraal oordeel te kunnen vellen.Is het mogelijk dat jullie beiden in alle fatsoen, rust en met respect, dit forum gebruiken om nader tot elkaar te komen, dan denk ik dat dat gunstig is voor alle partijen.Zo niet, dan denk ik toch dat jullie het per PB moeten doen, want gehakketak, daar zit geen forum op te wachten.Echter ziet dit eruit als niet meer te redden, dus om erger te voorkomen, stop dit nu er nog geen koppen gerold zijn.
Huub,Het gaat mij niet om wat er hier op dit forum plaatsvind. Ik ken mijn beperkingen, maar het gaat er meer om wat er elders gebeurd is. Het beheer is ervan op de hoogte. Het gaat er mij om dat ik gewoon stank voor dank ontvang van iemand, die misschien een wel een nog grotere plaat voor zijn hoofd heeft, dan wel geen digitale, maar wel een softwarematige. Nu is het niet toegestaan om iemand in het openbaar aan te vallen volgens de regels, alleen wordt dat dus wel gedaan. Nu uit ik daar mijn frustraties over, is misschien ook niet goed, maar ik moet het toch ergens kwijt.Ik ben nu eenmaal geen gekke Gerrit, al denken sommige van wel, ook ik heb mijn grenzen.MvgWim.
Wim,Ik ga van de forums af. Ik heb mijn buik er vol van. Ik heb inmiddels ook aan Erwin Kooij gevraagd om jouw blokkade op te heffen op het koploperforum.Dus ga je gang: het wordt jouw feest!Tevens gaan er meer zaken veranderen. Zie hiervoor in de loop van de week mijn website.mvg,Paul.
Ondanks al je kennis vindt ik de manier van reageren in diverse draadjes ronduit bedroevend .
Als ik in de woestijn met een kokende motor sta, krijg ik liever van Wim een fles water naar mijn harses geslingerd omdat ik de handleiding niet goed had gelezen, dan 10 onnozele opmerkingen (want die krijg je er vaak gratis bij) van, misschien moet je er water in doen...