- Karst: Als ik het goed begrepen heb leraar in het echte leven...
Zonder natuurlijk te pretenderen dat dit lijstje compleet is..
- Klaas: Nog niet zo heel veel 'contact' mee gehad op dit forum maar iets zegt mij dat ik van deze man ook nog heel veel ga leren op elektronica vlak...
De enthousiaste groep mensen die met de grote, aangepaste Nulpunt spoor 0 baan op rail zouden staan, zitten met een behoorlijke kater!
Ik weet dat er best wel een paar leuke banen zijn te vinden, maar verder is het niks meer dan een modelspoorbeurs Houten met een paar extra handelaren, een paar modelspoorbanen en demo's voor een veel hogere entreeprijs.
RAIL verdient het in mijn ogen niet meer dat deze publiek-trekkende baan daar ooit nog te zien zal zijn.
Dus ik zie je niet Edwin?
Wat moet ik me bij het onderstaande precies voorstellen, en wie doen er aan mee?'FREMO-87 tijdens de European Proto:87 Convention'Guus
Edwin,Ik denk het niet, sorry.Edwin
En een aparte tentoonstelling met alleen banen. (zo is rail wel begonnen dacht ik, maar waar is het geeindigd...)
- Dave: Stom toeval dat ik met Dave in aanraking kwam vanwege Atmel. Maar naast de altijd weer geduldig verleende hulp op Atmel gebied lijkt hij me ook een persoon met een bepaalde soort nieuwsgierigheid en gevoel voor vernieuwing...