Overbrenging lijkt me logischer achter een (D)E-loc.
De KLM 4011 en Martinair 4012 blijven de mooiste totaalreclame's die NS ooit heeft gehad in een tijd dat ICM steeds meer terrein begon te winnen in de intercitydiensten van Amsterdam naar Groningen/Leeuwarden.
Toegift 4012 Marinair met daar achter 4011 in Aegon kleurstelling. Deze hebben slechts kort samen gereden. Foto gemaakt bij de insnijding te Assel
Hmmm, da's wel heel bijzonder. Het enige wat ik kan bedenken is een overbrenging richting VSM voor een bezoek? Proefrit vanuit Tilburg? Overbrenging lijkt me logischer achter een (D)E-loc. En een proefrit 's avonds? Je maakt me wel heel nieuwsgierig....
Even langs de lijn in Acht:
Bruine 2400-en in hun laatste toestand, d.w.z. zonder nummerplaten met witte nummers (men was er vrij vlot achter dat zwart op bruin volslagen onleesbaar was).De 2501 met rongenwagens (gebruikt voor remblokken van Vulcanus) als trein 55566 naar Arnhem Goederen bij Doetinchem de Huet (bij mijn weten slechts uit Doetinchem komend i.p.v. uit Winterswijk), 3 september 1987.(ik kon zweren dat ik Roco-loc 2417 in Nijmegen had gefotografeerd, maar nog niet gevonden)