.....Je zou wel gek zijn om nog een nieuwe transactie aan te gaan als je de geschiedenis kent. Er zijn genoeg leveranciers waar wel goede zaken mee te doen zijn. je moet wel een beetje sm neigingen hebben om na alles wat er gezegd is over TT nog een nieuwe transactie aan te gaan met deze firma.......
Ik maak me druk om jonge modelspoorstarters die weinig 'te makken' hebben en denken dat ze een eerlijke en goede deal krijgen bij TT. Dat zou een slechte start van een mooie hobby zijn!That's why!
Nadat ik er een aantal weken had gewerkt ........ blijkt dat ik uitbetaald ga worden in wagonnetjes. Dit schijnt normaal te zijn bij TT.
de rode lintvan syntus kost daar 276 normale 345 :-|
Q: Wanneer kan ik modellen afhalen die ik in reparatie heb gegeven?A: Die zijn doorgestuurd naar de reparatie centra van de verschillende fabrikanten.
Voor alle door Totaltrain Online geleverde modellen geldt een jaar fabrieksgarantie. Lees verder >>
a. De algemene verkoopvoorwaarden zijn van toepassing op alle aanbiedingen door, bestellingen bij, leveringen door en betalingen aan Totaltrain International (hierna te noemen Totaltrain). Deze voorwaarden zijn gedeponeerd bij de Kamer van Koophandel te Alkmaar en zullen u op verzoek gratis door Totaltrain worden toegezonden.
2. Aanbiedingen en prijzena. Aanbiedingen door en prijzen van Totaltrain zijn vrijblijvend. Totaltrain accepteert geen aansprakelijkheid voor zet- of drukfouten.b. Totaltrain behoudt het recht om wijzigingen in kostprijzen, valutakoersen of (wettelijke) voorschriften per direct door te berekenen.c. Alle geldende prijzen zijn steeds inclusief BTW en exclusief handlings- en verzendkosten, eventuele belastingen of andere heffingen, tenzij anders vermeld of schriftelijk overeengekomen.
d. Bij het geven van de opdracht tot het boeken van een reis ontvangt de klant een bevestiging. De klant dient deze bevestiging na ontvangst te controleren en eventuele afwijkingen binnen 2 werkdagen te laten herstellen.