Het gaat UITMUNTEND met Marklin, zie nieuwheden 2011, met name de prijzen TOP.
Luisteren naar klanten is geen garantie voor succes: Zo veel mogelijk verschillende zeer gedetaillleerde locomotiefjes tegen een zo laag mogelijke prijs. Dat is wat de klant wil. Alleen hoe wil je dan nog geld verdienen?
Overnight the Edsel went from wonder kid to village idiot.
Een hoop marklinisten hebben daar volgens mij geen problemen mee.
De meeste gaan ervan uit dat als men zou overstappen naar een plastic kap en meer naar de klant zou luisteren het opeens geweldig is? Gr Joost(Zowel 2-Rail als 3-Rail)
Dat is leuk, als er een constante aanvoer van Märklinisten (mensen die het merk kiezen ondanks de bekende euvels) van onderaf is: oftewel, jonge modelspoorders die voor Märklin kiezen en niets anders. Zo niet, dan sterft je doelgroep vanzelf uit.
Ga eens in een grote stad naar een hobbywinkel, bekijk de boel op een zaterdagmorgen een rustig, en je zult ontdekken dat Márklin het meest verkochte merk is.
Apple is hier een mooi voorbeeld van. Elke keer als de pers weer begint te brullen over de volgende "iPodkiller" en daarna "iphonekiller", doet Apple er nog een schepje bovenop.
Volgens mij kun je als merk een verschil maken als je innovatief bent en niet echt vooruitgang boekt.