P.S.: Als ze écht niet te vermijden zijn, kunnen ze dan niet een keer, als het herfst is, met alle treinstellen aan elkaar een hogesnelheidsproef houden op de Hoekse Lijn richting Hoek van Holland Strand?Dan kunnen we daar met honderden spoorliefhebbers met de vingers gekruist gaan staan hopen dat er genoeg blaadjes op de rails liggen om...
Okee, prima... Kan ik mee leven Hoek van Holland was even het eerste wat in me opkwamEn dan even mijn commentaar op de genoemde plaatsen:Hoek van Holland valt bij nader inzien tegen, te ver van het water.Harlingen is zeker goed geschikt.Enkhuizen lijkt me wel goed mogelijk...Den Helder is niks, allemaal huizen en straten... zeker 500 meter met een hoop remmende factoren.Delfzijl ziet er ook goed geschikt uit.En dan heb ik ook nog eventjes deze stations opgezocht:Stavoren, door het stationsgebouw zo de plomp in.Kampen biedt ook perspectief.Zandvoort; jammer van die huizen.De Rotterdamse Havens bieden ook perspectief, met diverse spoortjes.Vlissingen kan ook nog wonderen verrichten.Hoeveel stellen komen er eigenlijk?Straks hebben we er niet genoeg MVG, Robin
@Fridzie misser eerste klas de 6701 is al enkele jaren defect en staat opgesteld op de Waalhaven.
Ach, tempora mutantur, nos et mutamur in illis.Groet,Marco
Marco: Tempora mutantur, nos et mutamur in illis.Eric: Varietas delectat