Nee...mij ook niet.Ik heb nog nooit een klacht gehad van een kromtrekkende plan E.De verkeerde klasse aanduiding was bij LSMODELSVerder ga ik er niet op in.
De discussie wordt gevoerd in het kader van geen reactie van modelspoorfabrikantenten en niet staan voor hun produkt.
En ook dit is niet waar, dus hoe gaan we verder ? Nog meer modder gooien via Benelux ?Daar gaat deze discussie niet over want Artitec heeft hier al prima gereageerd.Iedereen hier weet al, dat ik dit een prima actie vond van LSModels, en de frustratie bij mij hoog ligt dat de kappen amper afgehaald worden. Echter moest de consument daar wel helemaal zelf achteraan, en heeft LSModels geen terugkoppeling aan zijn NL klanten en of NL winkeliers gegeven hoe het verder af te handelen. Dus communicatie.....daar mag LSModels nog wel wat van leren. Blijft altijd angstvallig stil uit België.Vanwege de gevoeligheid....iedereen weet ondertussen dat je voor LSModels werkt.Ik ga hier ook nooit in op klachten van MTE.Als men dat weet, zullen ze je keihard aanpakken als je met argumenten komt die niet juist zijn Piet.Wij (de beheerders) zitten niet te wachten op een gevecht tussen 2 modelspoorfabrikanten die mensen inzetten om elkaar het leven zuur te maken.Als de fabrikanten het zo willen gaan spelen, verwacht ik dat ze beide ZELF gaan reageren, en niet andere mensen gaan inzetten.Dat kan Allain namelijk ook prima op forums bij onze zuiderburen.(waar de kritiek af en toe zeer pittig is)
Vegen laat ik aan een andere moderator over, anders krijg ik weer naar mijn kop geslingerd dat ik pro die of pro dat ben....