Ik ben ook zeer benieuwd hoe exemplaren bij Railz goed hebben kunnen lopen, als dat bij de mensen thuis niet lukt, en Artitec toegeeft dat de ruimte voor de assen veel te groot is.Citaat van: Floris Dilz"Ik was erbij, zie liepen goed. Nog eentje over de balie laten rollen, ging soepel. Nu genoeg gezuurpruimd?
Ik was erbij, zie liepen goed. Nog eentje over de balie laten rollen, ging soepel. Nu genoeg gezuurpruimd?
Ik ga dus ook de LS kopen, die op internet te zien zijn, waar geen enkel minpunt opzit.
Voor het zelfde geld koop ik bij Roco en LS models een perfekt suppermodel(bijv ICR), waar weinig fout opzit. kromtrekkende bakken, verkeerde klasseaanduidingVerder vindt ik het flauw van Artitec, dat ze constant model brengen die andere hebben aangekondigd(plan E, W, groentewagon). Men ontwikkeld dan snel modellen, die men vol fouten de markt opgooit, voor een hoge prijs. Ik vindt dit geen manier van weken, terwijl er nog zoveel te brengen is. color=blue]Over t algemeen kondigt Artitec het eerder aan dan LS, zij zijn degenen die het idee kopieren![/color][MVGFrans
Nee...mij ook niet.Ik heb nog nooit een klacht gehad van een kromtrekkende plan E.De verkeerde klasse aanduiding was bij LSMODELSVerder ga ik er niet op in.