Beste mensen,Jullie begrijpen gelukkig welke ik bedoel. Maar al die duitse bomen zijn toch net effe anders als de nederlandse. Die Faller bomen heb ik zelf vroeger ook gehad, werkt leuk ook de aandrijving met een spoel en rubber wieltje was "leuk" gevonden.Als ik aan het produceren sla wil ik dat wel goed doen, dus op basis van een NL tekening of duidelijke (detail) foto('s).Nog meer info?....Bedankt alvast.Mvrg,Jantrein
Tuurlijk de prijs is aan de forse kant:4 hekjes , 2 gemotoriseerde overwegbomen,verlichting,geluid,motorbesturing, 2 sensors voor besturing op afstand ( volkomen onafhankelijk van welk merk je ook rijdt. 100 % op schaal, Belgeluid en frequentie exact, volgorde van geluid, licht, beweging conform werkelijkheid. Eindverlichting van de boom brandt continue, de andere knipperen . 3 leds per boom , 4 leds per paal ,aandrijving onzichtbaar weg te werken. uitgebreide instructie voor montage .Ook in delen te koop bv eerst een ahob boom zonder motor maar wel beweegbaar.En een losse knipperlicht print. Ik ken loks die duurder zijn , minder kunnen en vaker in de kast staan. Deze Ahob staat prachtig als een werkend stuk scenery en wat meer is 100 % conform werkelijkheid en dat is daar uniek in! Gezien de verkoopcijfers en bestellingen zijn er al zeer veel overtuigd van dit product.
1 van de weinige zo niet de enige plaats waar deze bomen nog voor komen is op de bediende overweg van station Naarden-Bussum.
Gek eigenlijk dat de rood/wit schildering diagonaal is i.p.v. rechtop. Heeft iemand een idee wanneer en waarom dit is gewijzigd?Waren alle overwegbomen zo beschilderd of varieerde dat per locatie?