Totaal aantal stemmen: 179
Iemand zin om de Wadloper eventueel nog voor te dragen op Neurenberg?Er schijnen nog een aantal fabrikanten met suprises te komen.Dus zal mij het eens benieuwen of de Wadloper daar bij zit.Greetz:Menno
Er is ooit in het verleden al een grootseriefabrikant die het ding in N durfde uit te brengen (Flm.) Dat was in het jaar heeeel lang geleden. Ze zijn er nu nóg niet doorheen...
Ik denk dat er verdraaid weinig (lees: GEEN) fabrikanten zitten te wachten om een model van de NS-Wadloper in productie te gaan nemen. Het ding was vanaf het begin tot in z'n nadagen alleen maar te zien in de drie noordelijke provincies, tewrijl ze in hun nadagen nog eventjes in Limburg bromden.
Bij mijn weten zijn Friesland en Groningen (en op het laatst zelfs Limburg) samen een heel stuk groter dan de Gelderse Vallei. En toch is er een model te koop van de Protos van de Valleilijn en moeten we het nog altijd doen zonder Wadlopers in H0.
Daarnaast zijn ze qua vormgeving nu ook niet echt fraai te noemen.
Ik denk dat er verdraaid weinig (lees: GEEN) fabrikanten zitten te wachten om een model van de NS-Wadloper in productie te gaan nemen. Het ding was vanaf het begin tot in z'n nadagen alleen maar te zien in de drie noordelijke provincies, tewrijl ze in hun nadagen nog eventjes in Limburg bromden. Daarnaast zijn ze qua vormgeving nu ook niet echt fraai te noemen.Er is ooit in het verleden al een grootseriefabrikant die het ding in N durfde uit te brengen (Flm.) Dat was in het jaar heeeel lang geleden. Ze zijn er nu nóg niet doorheen...Om een dergelijk model, zeker in deze tijd, binnen een bepaalde tijd z´n geld te laten opbrngen moeten er binnen (bijv. 3 jaar) een bepaald aantal van worden worden verkocht. Gezien de huidige ontwikkelingen op de markt zal het een droom blijven (verwacht ik).
N rijders kun je NIET vergelijken met Ho rijders, die NL markt is vele malen groter.Dus, hop, wadlopers please.Op elke droomlijst staan ze bovenaan, samen met de buffel.