Als je een advertentie wil plaatsen dan heb je bij kies merk niet alle merken staan en zie ik dat er ander merk bijstaat. Het probleem is dat het tussen de andere merken staat en dat je zo klanten gaat mislopen.=> Zet het bovenaan of onderaan de lijst en niet ertussen.Verder ziet het er goed uit.
Indien mogelijk Lenz zaken er aan toevoegen.Decoders als een apart item misschien ook?Op Lenz zoeken nu geeft verkeerde info.wil.
Wat ik overigens nog wel mis is dat ik kan kiezen tussen gelijk- en wisselstroom. Niet al het Roco is namelijk gelijkstroom. Het zoeken wordt hierdoor gemakkelijker wanneer je alleen algemeen wil zoeken naar iets wat wisselstroom is.Groeten,Herman
Hallo Casper,Mooi initiatief! Wat ik zelf handig vind, is als je de verschillende advertenties kunt doorbladeren. Op die manier hoef je niet elke keer terug naar de startpagina om het volgende artikel te bekijken. Ik weet niet of je die mogelijkheid in kunt bouwen.Bulova
Mooie site, en zo te zien slaat hij goed aan (gezien de hoeveelheid advertenties die erop komen)!Maar misschien is het nog mogelijk meerdere advertenties op 1 pagina te zetten? Want wanneer de site veel meer advertenties krijgt word het heel erg vermoeiend telkens door te klikken. En zo maak je het misschien ook wat overzichtelijker.Bart
Klein schoonheidsfoutje.Op de website staat dat de advertentie binnen 3 dagen wordt goedgekeurd en in de E-mail staat binnen 2 dagen.Ik heb net een advertentie geplaatst en het is erg duidelijk en overzichtelijk, wat ik vooral fijn vind is dat je een stap terug kunt gaan als je wat vergeten bent.
Geachte Jasper Coolen,Vanaf de website www.NieuwPaard.nl is een reactie gekomen op uw advertentie.Onderstaand vind u de reactie:Reactie:Titel advertentie : Trein met 4 wagonnenNaam : *********Email : *************Bericht : Hoi,wat moet deze set kosten.al vast bedankt ***********Einde reactieMet vriendelijke groet,NieuweTrein.nl