Hierbij wil ik jullie vragen om feedback te geven op deze website.Ik wil deze website namelijk helemaal perfect maken voor alle modeltrein liefhebbers.Laat me weten wat je van de website vind. Dit hoor ik graag!Dan kan prima op dit forum, en anders mag je altijd via het contact formulier een berichtje achter laten.Alvast bedankt!Groet Casper
Ziet er mooi uit. Denk dat dit, met een beetje goede pr, nog wel eens een goedlopende site kan worden. Wellicht kun je ook nog een onderscheidt maken in overig (wat nu ook de scenery bevat?) door nog de groepjes huizen / natuur / scenery overig te maken.Daarnaast zou ik je willen vragen of je dit ook op het forum.3rail.nl wil plaatsen. Wellicht dat er daar ook nog ideeën over de site komen. Als je het goed vind, plaats ik de site al wel in de linken-pagina van het 3rail.nlGroeten,Herman
De site is overzichtelijk en eenvoudig in gebruik. Zeker weten doe je het nooit, maar jouw site heeft zeker een kans een succes te worden.Toch nog een paar vraagjes.Worden de advertenties direct op de site getoond, of pas na goedkeuring door de beheerder?En worden de advertenties na een bepaalde tijd verwijderd? Of kan de aanbieder de advertentie na verkoop van het aangebodene zelf verwijderen?
Mooie site.Kleine tip, misscien zou je een extra veld kunnen aanmaken met het type spoor. Zoals N, Z of HO.Dan kun je nog doelgerichter zoeken.edit: ik zie dat bij het plaatsen van een adv. je dit al moet aangeven. Alleen zag ik het in de lijst nog niet staan.Goed initiatief!.