Van de week zijn hier ook weer wat leuke dingetjes binnen gekomen.klikklikEn het reserveonderdeeltje van DJH is ook binnen.
Waarom 17 ? Die zitten er al gewoon op.
Ah, dus jij bent Lennert v.d. Werf op marktplaats...
Welk merk en artikelnr is dat DHL model? Hij is erg interessant.
Dan is dat alleen bij de blauwe zeker het geval.Ik heb ze bij een bruine niet gezienHarm
Die van mij is, in tegenstelling tot die van Martin, van Electrotren (nummer 7716). Zie http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=380084154121&ssPageName=ADME:B:EOIBSA:NL:1123
Maar ik heb Ger Knijf al een mail gestuurd.Al een dikke week geleden.Niets gehoord
Puntgave 1631 Hamo (rijd heel goed)Zal worden gemoderniseerd.Grijs donkerder, konijnehokken, andere panto's en NEM schacht koppelinghouders en andere cabine ramen.
Zo, even de aanwinsten van deze week........................En een bouwdoos schaal 1:35 van een WR360 C12 oftewel een V36 eerste generatie.Ben er al aan begonnen, mooie kit.Tis weer eens wat anders dan schaal 1:160. Er bestaan nog een paar mooie bouwdozen van dit merk waaronder een BR 52, dik 80cm stoomloc.Lijkt me ook wel wat..... Groeten, Oscar
om deze transfers er mooi op te krijgen en een sanding stick, een schuurstokje dus.