Dat heeft RenZ met meer modellen gedaan. Zo is de oorspronkelijke uitvoering van de Sik geplaatst op een onderstel van naar ik meen de E69, waarvan de radstand bijna overeenkwam.Tevredener als we toen waren, waren we blij met een goed gelijkend model van de Sik, na jaren van absentie van een fatsoenlijk NL-model.Groet, Ruurd
Volgens de site van Roco wel. Hier zegt men dat de foto fouttief is, Achtung: Die Abbildung im Neuheitenkatalog 2009 auf Seite 56 zeigt die falschen Wagen. Dit zou wel heel mooi zijn, daar ik van oorsprong uit Deventer kom en vaak langs/bij T en D kwam. Kan dus een mooi treintje samenstellen. Past wel mooi achter een stoomloc. Groenten Rob
Op de Roco-site vond ik deze foto's van de nieuwe Br. 24. Nu weet ik nóg niet welke ik de mooiste vind...Voor mij erg belangrijk: Er is een mogelijkheid om een koppeling aan de voorkant te monteren. Groet,Basilicum
Hier nog een Duitse variant, maar binnenkort de Nederlandse versie. http://www.liliput.de/components/com_ponygallery/img_pictures/20090305_1038587944_l235765.jpg
euh...reeds uitgeleverd hoor.....Sinds gisteren in mijn handjes gehad.