Ik heb 20 december een bestelling geplaatst bij TT met de bedoeling de korting te kunnen scoren. Wat blijkt de artikelen die ik besteld had staan wel op de site. Maar zijn niet op voorraad moeten besteld (Sommerfeldt NS Portalen)worden levertijd 1 tot 6 weken en geen korting. Hoe verneukeratief kun je zijn!!! Je moet eerst bestellen en dan maar afwachten of je de korting krijgt. Maar er is nog hoop!! Vanavond ingelogd bij TT op mijn persoonlijke pagina enkwat bleek ik had geen bestellingen staan, dit was afgelopen woensdag nog anders. Toen stond er nog dat ik een bestelling had open staan. Tja en de klantenservice is pas in het nieuwe jaar weer bereikbaar. Wat moet je hier nu mee. Ik denk dat ik de bestelling maar ergens anders plaats (Anw hier heb ik altijd goed kunnen slagen en leveren goed werk).
s'Morgens bleken de meeste loks al te zijn opgekocht door 1 persoon
3 keer bestelling geplaatst, gebeld, ge,emailt, belooft,bestelling staat klaar, nog eens gebeld, nog is 5 keer, meneer we bellen U terug, zit nu al 3 jaar naast de telefoon met een baard, gevraagd, gebedelt, gesmeekt, gedreigd.....noooooooooooooooooooooooit meer TTeric
Eric, dan kun je me een hand geven hier zit ook zo een "slachtoffer"Jos.