Gisteren niet, maar vandaag kwam ik weer langs Arnhem Berg en met een Blackberry kun je tegenwoordig ook foto's maken. De kwaliteit valt niet tegen:(klikbaar)De plan W in IC kleuren, met wat toevoeging van lokale kunstenaars. Een aparte versie uit de brengen door LS models met een mooie Roco Hbis erachter.De bouwwerkzaamheden linksvoor zijn de voorbereiding van de ongelijkvloerse kruising tussen het spoor naar Utrecht en het spoor naar Nijmegen. Straks zijn er bij de NS ook al geen leuke wisselstraten meer, alleen nog maar flyovers.mvg,Ivo
Ik heb de LSM Plan W in Beneluxuitvoering met de 2-voudige ramen. LSM heeft ook een heruitgave van de NMBS I4 Beneluxrijtuigen aangekondigd, met grijs en met blauw dak.Welke passen het beste bij de Plan W's die ik heb?
maar wellicht kan een kenner vertellen of er in de zomer van 1982al sprake was van tweevoudige ramen.
Nu is de foto niet zo groot en kan ik helaas niet zien of de Plan W's 2-voudige ramen hebben, maar wellicht kan een kenner vertellen of er in de zomer van 1982al sprake was van tweevoudige ramen. Het grijs op de daken van de I4's is overigens aanzienlijk lichter dan dat van de Plan W's.mvg,Gert
Oh, ik dacht even dat je vroeg of er in de zomer van 1982 al sprake was van 2-voudige ramen...