Dus nog even wachten en je kan hem gewoon in Nederland bestellen op de vertrouwde manier,,,Even geduld nog heren en dames railpoetsers !!!!
En als je hem toch wil bestellen, maakt het nou niet echt veel uit of je dat bij MTE doet of bij Hattons of bij Dapol zelf.
Bij mij zijn deze veertjes nu weggesmolten op één en andere manier.Ik heb er niks speciaals meegedaan.Maar ik denk dat als er vuil tussen de veertjes komt wordt de stroom afname te moeilijk met het gevolg dat de veertjes beginnen te smelten/verbranden.
Ik heb de wagen besteld en ik ga er van uit dat hij mij zo'n 70,- gaat kosten. En dat is toch nog goedkoop in vergelijking met de genoemde prijs in Houten (85,-) Als ik de definitieve rekening heb, laat ik het nog wel weten.
Ja kan hem allang afhalen bij Wentink, dus dat vertrouwde was er al, maar alleen voor 99 euro. Dus wachten tot MTE het heeft is niet echt nodig. En als je hem toch wil bestellen, maakt het nou niet echt veel uit of je dat bij MTE doet of bij Hattons of bij Dapol zelf.