Als ik begin met bouwen met de spullen die ik (nog) heb dan zijn we snel klaar! Een ovaal met een inhaalspoor. Ik verwacht nou niet echt dat ik daar veel wijzer uit wordt in mijn queeste naar hoe verder in digitaal.
EDIT: Bedankt Wim. Zulke staatjes zijn dus precies wat ik zocht.Zou je wellicht wat meer kunnen vertellen over het waarom? Of als dat al in andere draadjes uitvoerig staat kunnen doorlinken? Bedankt.EDIT2: Daar ik toch moet wachten tot medio december, zou je persoonlijk afwachten wat de MultiMAUS pro gaat zijn als je toch voor de multimaus zou kiezen?
Ik acht de kans klein dat je meteen met Koploper aan de gang kunt gaan op een 'echte' baan. Velen hier raden je aan om eerst met een testovaaltje te beginnen en dat uit te breiden met een inhaalspoor en een opstelspoor.
Je zult een paar zaken in de juiste volgorde moeten plaatsen :- De s88XpressLi is uitsluitend zinvol als je kiest voor het Roco systeem met Multi-Maus.
- Pas nadat je de beslissing hebt genomen te kiezen voor een Roco set of een Flm* set EN je weet wanneer je alles wilt aanschaffen, is het zinvol de beschikbaarheid van de s88XpressLi te bekijken.
Het is ook een beetje raar zo'n ding te kopen en er vervolgens een jaar niets mee te doen
Aan de andere kant zal het nog wel even duren voor mijn baan 'Koploper-klaar' is en loop ik wat te hard van stapel (iets dat mij niet onbekend is)